Beheer

Zelden zijn er na een installatie geen wijzigingen meer nodig. Hoe hard men ook probeert alles zo goed mogelijk voor te bereiden. Wijzigingen zijn niet weg te denken. Hoe beter de voorbereiding hoe vlotter de omschakeling. Nieuwe oplossingen, nieuwe producten leert men als gebruiker pas echt kennen nadat ze geïmplementeerd zijn. Het is dan ook normaal dat men bepaalde aspecten nadien ook anders gaat bekijken. Verfijningen of verbeteringen zijn dan het logische gevolg. Ook is de omgeving van de klant zelf voortdurend in beweging waardoor de oplossingen moeten volgen en niet omgekeerd. Zo kan de klant wensen dat elke wijziging ook de kleinst wordt uitgevoerd. Meestal krijgen we een mail of een oproep met de wensen en voert onze remote service de interventie van op afstand uit. Snel en eenvoudig. Andere klanten opteren dan weer voor een eigen beheer. Ze wensen elke wijziging zelf uit te voeren. Ook dit is mogelijk. De meeste klanten bevinden zich echter tussen beide naar hun eigen smaak en behoefte.